مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-05سياسي

یاد خدا کلید موفقیت در همه امور است


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه دغدغه همه برای خدمت به مردم است، گفت: این دغدغه اگر می خواهد منتهی به موفقیت شود باید با یاد خدا همراه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام امروز در کارگاه آموزشب توسعه فرهنگ علوی با اشاره به آیه 7 سوره مبارک محمد اظهار داشت: خداوند در این آیه می فرماید یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ ، ای اهل ایمان، شما اگر خدا را یاری کنید (یعنی دین و پیغمبر خدا را) خدا هم شما را یاری کند و ثابت قدم گرداند.

    وی با اشاره به تقارن روز دهیاری با عید غدیر افزود: خدای متعال در قرآن کریم فرموده اگر خدا را کمک دهید خدا هم شما را کمک می دهد، مسلما مسئولیت دهیاری، بخشداری، فرمانداری، شهرداری و استانداری نمایندگی کردن از دولت است در آن مجموعه ای که شما عزیزان ماموریت دارید و توقعات بسیار زیاد و امکانات کم است و انسان دوست دارد موفق شود.

  دژکام گفت: کلید موفقیت ما مسلمانان و پیروان قرآن در این کارها در قرآن اینگونه تعریف شده است که خدا را کمک دهید و خدا کمک می دهد و موفق می شوید.

  او با بیان اینکه خواسته های مجموعه ها از روستاهای مختلف استان فارس به نوعی یادآوری شد و بنده مشاهده کردم دغدغه همه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد خدا کلید موفقیت در همه امور است

یاد خدا کلید موفقیت در همه امور است