مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-16سياسي

برگزاری دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی


دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوعات نظام ارتباطی و اطلاع رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی، شیوه های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن، - دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوعات نظام ارتباطی و اطلاع رسانی میان دولتمردان و مردم در حکمرانی قرآنی، شیوه های سخن گفتن با مردم از منظر قرآن، نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه حل یابی مسائل کشور و نقش پذیری نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست روز سه شنبه (27 تیرماه) از ساعت 15:30 تا 17:30 در محل سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان رییس مرکز اسناد و کتابخانه مجلس شورای اسلامی، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت و علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

یادآور می شود، اولین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوعات مفهوم شناسی حکمرانی قرآنی، نسبت حکمرانی قرآنی و نظام مسائل کشور و راه حل یابی از مسائل کشور، نقش یابی نظام دانشگاهی و اندیشگاهی در تحقق حکمرانی قرآنی در کتابخانه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی

برگزاری دومین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی