مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-13سياسي

حرکت تاریخی رزمندگان لردگانی در تقویم ثبت شود


نماینده مردم شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی گفت: لردگان مهد کاروان پیاده است، برای ثبت این حرکت تاریخی باید اقدامات جدی صورت گیرد پیشنهاد می شود یک روز در تاریخ کشور به نام لردگان نام گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین بامیری صبح امروز در دیدار مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرکرد گفت: لردگان مهد کاروان پیاده است و در 12 آبان ماه 1365 رزمندگان از این شهر با پای پیاده و با عبور از رودخانه های خروشان و منطقه کوهستانی خود را به جبهه های حق علیه باطل رساندند.

نماینده مردم شهرستان های لردگان، خانمیرزا و فلارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای ثبت این حرکت تاریخی باید اقدامات جدی صورت گیرد پیشنهاد می شود با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک روز در تاریخ کشور به نام لردگان نام گذاری شود.

وی افزود: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی صدا و سیما فیلم سینمایی فاخری در این زمینه تولید کند چرا که تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

بامیری با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا ساختار اداری جدیدی از فرهنگ و ارشاد شکل نگرفته است، اضافه کرد: این مشکل در شهرستان فلارد نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت تاریخی رزمندگان لردگانی در تقویم ثبت شود

حرکت تاریخی رزمندگان لردگانی در تقویم ثبت شود