مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-16اقتصادي

ایجاد 304 فرصت شغلی برای مددجویان آرادانی


304 فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان در سال جاری ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، فتح علی عباس پور، رییس کمیته امداد شهرستان آرادان صبح امروز به خبرنگاران اظهار کرد: 304 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و کارآفرینان این شهرستان در سال جاری ایجاد می شود.

وی عمده مشاغل ایجادشده را در قالب امور خدماتی، صنعتی، کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، مشاغل دانش بنیان و عنوان کرد و گفت: 22 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های عامل به صورت قرض الحسنه در اختیار کارآفرینان قرار می گیرد.

رییس کمیته امداد شهرستان آرادان ادامه داد: نظارت های مستمر سه تا پنج ساله توسط ناظران اشتغال با هدف پایدارسازی طرح های اشتغال ایجادی ارائه می شود.

 وی تصریح کرد: آموزش حرفه آموزی با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان سمنان برای 115 نفر از کارجویان شهرستان آرادان در نظر گرفته شده است.

  عباس پور با بیان اینکه ایجاد 304 طرح با پرداخت تسهیلات برای کارجویان شهرستان آرادان پیش بینی شده است، تصریح کرد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، برنامه های اشتغال و جذب حداکثری تسهیلات اشتغال زایی در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 304 فرصت شغلی برای مددجویان آرادانی

ایجاد 304 فرصت شغلی برای مددجویان آرادانی