مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 11:452023-06-26حوادث

6 مصدوم در حادثه واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین - زنجان


معاون امداد و نجات هلال احمر استان زنجان گفت: 6 مصدوم در واژگونی پژو پارس و یک مصدوم در کارگاه تولیدی امدادگران زنجانی را به صحنه حادثه کشاند.

- ایسنا/زنجان معاون امداد و نجات هلال احمر استان زنجان گفت: 6 مصدوم در واژگونی پژو پارس و یک مصدوم در کارگاه تولیدی امدادگران زنجانی را به صحنه حادثه کشاند.

غفور آقاجانلو ظهر امروز (5 تیر ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با مشاهده یک فقره تصادف در کیلومتر 99 لاین شمالی آزادراه زنجان - قزوین توسط سرپرست جمعیت هلال احمر این گزارش ساعت 8:35 به ندای امداد اطلاع داده شد، اظهار کرد: بلافاصله 2 تیم امداد و نجات از پایگاه جاده ای صنعت کار شهرستان ابهر همراه با آمبولانس و ست نجات برای مصدومان واژگونی پژو پارس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر اقدام به ثبت صحنه حادثه کردند و مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: این حادثه در صحنه فوتی نداشت.

آقاجانلو از وقوع حادثه ای دیگر در شهرک صنعتی تولید کفش هیدج خبرداد و افزود: گزارش این سانحه ساعت 9:30 توسط اورژانس به هلال احمر اطلاع داده شد و بلافاصله 2 تیم عملیاتی پنج نفره از پایگاه جاده ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم در حادثه واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین - زنجان

6 مصدوم در حادثه واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین - زنجان