مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 00:102023-07-07حوادث

زاهدان دو روز است آب ندارد بخورد/ تنش آبی در 24 نقطه شهر


مشکل کم آبی در سیستان و بلوچستان به چند سال اخیر خلاصه نمی شود.

مدت هاست که مردمان این سرزمین با این بی آبی دست و پنجه نرم می کنند مردمانی که نوشیدن جرعه ای آب سالم و بهداشتی آرزوهایشان است.

- در این روزها که مردم سیستان و بلوچستان درگیر گرمای نزدیک 50 درجه سوزان تابستان هستند قطعی های مکرر و نامنظم آب امان آنها را بُریده است.

خشکسالی، وقوع توفان های شدید، ریزگردها، قهر طبیعت و گرمای سوزان از یک سو، افت شدید فشار و قطعی های مکرر آب از سوی دیگر تاب و تحمل را از مردم سیستان و بلوچستان به ویژه در زاهدان گرفته به طوریکه شرایط طاقت فرسایی را در برخی از نقاط برای شهروندان به بار آورده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ بیش از 48 ساعت است که آب در 24 نقطه شهر زاهدان به دلیل حادثه در لوله خروجی ایستگاه شماره سه ( حرمک ) در مسیر خط انتقال آب چاه نیمه به زاهدان شامل مهرشهر، زیباشهر، دانشگاه، بزرگمهر، معلم، جانبازان، شهیدقلنبر، دانشجو، دانش، پرستار، بهداشت، خرمشهر، مزاری، ثارالله، پوریا، امیرکبیر، آزادگان، انقلاب، شهرک کارگاهی، بعثت، کوثر، فاضلی، غدیرشهر و شهرک جهاد دچار قطعی شده و مردم را با تنش آبی شدید مواجه کرده است.

  در چند روز گذشته قطعی های مکرر آب در شهر زاهدان سبب بروز مشکلات عدیده و نارضایتی ها و گلایه هایی از جانب مردم شده است، مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدان دو روز است آب ندارد بخورد/ تنش آبی در 24 نقطه شهر

زاهدان دو روز است آب ندارد بخورد/ تنش آبی در 24 نقطه شهر