مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-04سياسي

آب آشامیدنی 3 روستا در شهرستان لردگان تامین شد


شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از تأمین آب شرب سالم و پایدار برای 3 روستای منطقه بارز و شوارز لردگان خبرداد.

- شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) از تأمین آب شرب سالم و پایدار برای 3 روستای منطقه بارز و شوارز لردگان خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علی محمد اکبری گفت: در راستای بحث محرومیت زدایی و سازندگی در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان، مشکل آب آشامیدنی 3 روستای بخش شوارز و بارز با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه، بسیج سازندگی و آبفای استان رفع شد.

سردار اکبری افزود: ما به دنبال تأمین آب شرب پایدار و سالم برای مردم خصوصاً این سه روستا بودیم که بالغ بر 1200 نفر جمعیت داشتند و امروز به مناسبت عید امامت و ولایت آب سالم و پایدار برای مردم فراهم شد.

وی از مردم منطقه نیز خواست که از طریق همکاری و همراهی و هم افزایی با آبفای منطقه ای در زمینه نصب کنتور و صرفه جویی در مصرف، زمینه را برای بهره برداری بیشتر دیگران از آب آشامیدنی فراهم کنند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان نیز گفت: با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و با مشارکت بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، روستاهای میانجو، دره اشکفت و شهرک شوارز از دهستان بارز و شوارز شهرستان لردگان از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی 3 روستا در شهرستان لردگان تامین شد

آب آشامیدنی 3 روستا در شهرستان لردگان تامین شد