مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-05سياسي

ضرورت تشکیل کمیته مدیریت یکپارچه منابع آب


دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه آب، ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل کمیت مدیریت یکپارچه آب گفت: برای مدیریت بهیه مصرف آب همه دستگاه ها باید مشارکت کنند.

- سید محسن حسینی ظهر چهارشنبه 14 تیرماه 1402 در دیدار با معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار با تأکید بر هماهنگی دستگاه های مختلف در خصوص مدیریت منابع آب اظهار کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری متولی بخش زیادی از دستگاه هایی است که در بخش آب ذی مدخل یا ذی نفع هستند، بنابراین در مدیریت مصرف آب می تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ای از کارگروه های تخصصی وجود دارند که مدیریت آن با معاونت هماهنگی امور عمرانی است، افزود: کارگروه امور زیربنایی، کارگروه سازگاری با کم آبی، شورای فنی، شورای مسکن، کارگروه پسماند و غیره که طرح موضوعات مرتبط با آب توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی می تواند به مدیریت یکپارچه منابع آب کمک کند.

عضو هیئت مشورتی استاندار گلستان بیان کرد: من باب مثال با توجه به اینکه شهرها و روستاها بخشی از حوضه های آبریز را اشغال می کنند و مدیریت بالادستی شهرداری ها و دهیاری ها تحت نظر معاونت امور عمرانی استانداری است که اگر بتوانند در زمینه جمع آوری آب های سطحی و مدیریت سیلاب شهری اقداماتی را انجام داده و مقررات و اعتبارات را به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل کمیته مدیریت یکپارچه منابع آب

ضرورت تشکیل کمیته مدیریت یکپارچه منابع آب