مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:202023-07-10پزشكي

تسهیل شرایط صادرات دارو و تجهیزات پزشکی ایران به عراق


در حال حاضر شرایط صادرات برای شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی ایرانی به عراق را تسهیل کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صالح الحسناوی، در بازدید از آزمایشگاه های مرجع سازمان غذا و دارو اظهار کرد: این سفر و دیداری که با وزیر بهداشت و مسئولان حوزه سلامت داشتیم را نقطه عطفی در شروع با برکت همکاری مشترک می دانیم، بدون هیچ تردیدی حوزه دارو و تجهیزات پزشکی پرونده ویژه ای در سفر ما خواهد بود.

وی با اشاره به زمینه های مختلف همکاری بین ایران و عراق در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی گفت: واردات داروی ایران به بازار عراق، انتقال تجربه و تکنولوژی ساخت داروی ایرانی و تجهیزات پزشکی ایرانی جزو سرفصل های اصلی مورد مذاکره هستند.

الحسناوی با اشاره به اینکه در وزارت بهداشت عراق تسهیلات مناسبی برای آسان شدن واردات دارو و تجهیزات پزشکی ایرانی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: بعضی از ضوابط و آیین نامه ها که درگذشته خط قرمزی در وزارت بهداشت عراق محسوب می شد را تغییر داده ایم و در مقابل می خواهیم که شرکت های ایرانی که در حوزه تولید دارو و تجهیزات پزشکی فعال هستند از این شرایط استفاده کنند.

وی خطاب به شرکت های تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی گفت: تسهیلات جدید کشور عراق برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تولید ایران برای شرکت های ایرانی به حد اعلا رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل شرایط صادرات دارو و تجهیزات پزشکی ایران به عراق

تسهیل شرایط صادرات دارو و تجهیزات پزشکی ایران به عراق