مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-17سياسي

تحرکات اصلاح طلبان در دانشگاه آزاد برای انتخابات مجلس


دبیر سیاسی اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد با اشاره به تحرکات اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس نشان می دهد، گفت: شبکه سازی وسیعی در مراکز دانشگاه آزاد از سوی اصلاح طلبان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس فعالیت گروه های سیاسی پر رنگ تر از قبل شده است، اصلاح طلبان نیز یکی از طیف های سیاسی هستند که اخیرا در محافل سیاسی زمزمه هایی از حضور فعال و پر رنگ آن ها در انتخابات شنیده می شود، یکی از کانون هایی که همیشه اصلاح طلبان نزدیک به انتخابات توجه ویژه ای به آن داشته اند دانشگاه و ارتباط گیری با دانشجویان است.

سیدحسن رسولی عضو جبهه اصلاحات در گفت و گویی با خبرگزاری فارس خبر از انتخاب آذر منصوری به عنوان رییس جبهه اصلاحات داده بود که به گفته برجی چهره های سیاسی انتخاب آذر منصوری یکی از گام های مهم اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس است.

وکیلی نماینده سابق مردم تهران در مجلس و فعال اصلاح طلب هم در رابطه با انتخاب آذر منصوری گفته بود: پیام انتخاب آذرمنصوری تغییر رویکرد تعاملی اصلاحات به رویکرد رادیکال و تقابلی است.

 حامد عبدالحسینی دبیر سیاسی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس راجع به شبکه سازی اصلاح طلبان در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات اصلاح طلبان در دانشگاه آزاد برای انتخابات مجلس

تحرکات اصلاح طلبان در دانشگاه آزاد برای انتخابات مجلس