مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:322023-07-01سياسي

صفحات تاریخ ملت ها مملو از جنایات آمریکایی است


جنایتی که آمریکایی ها در عالم کرده اند، هیچ کشور دیگری نکرده و سران کاخ سفید باید از شعار حقوق بشر، شرم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس صبح امروز در گفت و گویی به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، جنایات سران کاخ سفید را در طول سده اخیر، ننگ آور خواند و عنوان داشت: سران این کشور باید از دادن شعار حقوق بشر، شرم کنند.

وی عنوان داشت:  از مضحک ترین و خنده دارترین شعارهایی که در طول تاریخ ادعا شده، شعار حقوق بشری آمریکا است که تاریخ گواهی می دهد که سران آمریکا چه جنایاتی در کشورهای مختلف کرده اند و چه صفحه های غم انگیز فراوانی برای ملت ها رقم زده اند.

حجت الاسلام عبادی زاده با بیان این که در تاریخ هر کدام از کشورهای منطقه و جهان شاهد صفحات متعددی از جنایات آمریکایی ها در حق مردم هستیم، خاطرنشان کرد: از آسیای دور گرفته تا کشورهای پیرامونی خلیج فارس و افغانستان وپاکستان و هند و آفریقا و کشور خودمان و نیز بسیاری از کشورهای همان قاره آمریکا نیز صفحات متعددی از جنایات آمریکایی ها مشاهده می شود.

وی حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس 655 ایران ایر بر فراز خلیج فارس را نیز جنایت دیگری خواند که هرگز از خاطر ملت ایران فراموش نخواهد شد و آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفحات تاریخ ملت ها مملو از جنایات آمریکایی است

صفحات تاریخ ملت ها مملو از جنایات آمریکایی است