مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 17:302023-06-24اجتماعي

ماجرای تخلف در روند برگزاری آزمون سمپادقائمشهر


مدیر آموزش و پروش قائمشهر مسائل پیش آمده در روند برگزاری آزمون سمپاد در این شهرستان گفت: دفترچه اول به مدت زمان 75 دقیقه بین دانش آموزان توزیع شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر،سمپاد یا همان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان بر امور تحصیلی دانش آموزان با بهره هوشی بالا نظارت دارد و در هر سال یک بار برای ورود دانش آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم آزمون سراسری برگزار می کند.

فیلم هایی از دانش آموزان قائمشهری در فضای مجازی درحالی دست به دست می شود که از ️تخلف در آزمون تیزهوشان قائمشهر گلایه ای مبنی بر اینکه از سوی مسؤولان مرکز آزمون پژوهش سرا(هنرستان هنر) آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر  در حین برگزاری آزمون تخلف صورت گرفته است و دانش آموزان و خانواده شان خواستار پیگیری موضوع شده اند.

براساس اظهارات دانش آموزان دفترچه آزمون یک بار به اشتباه توزیع شد و بار دوم زودتر از اتمام زمان برگه ها جمع آوری شد و حین امتحان به دانش آموزان استرس زیادی وارد شد که مورد اعتراض دانش آموزان و خانواده ها قرار گرفت .

جعفر عموزاده مدیر آموزش و پروش قائمشهر در این باره گفت: برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ( سمپاد ) روز پنج شنبه  یکم تیرماه در یکی از 6 مدرسه حوزه اجرا، با پیش بینی های صورت گرفته مدرسه مورد نظر به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تخلف در روند برگزاری آزمون سمپادقائمشهر

ماجرای تخلف در روند برگزاری آزمون سمپادقائمشهر