مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-08سياسي

ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی در البرز تشکیل شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هر چه سریع تر ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی برای زنده نگه داشتن شعائر مذهبی در استان البرز تشکیل شود.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه جشن ها و اعیاد مذهبی باید در استان پر رنگ تر از قبل برگزار شود، تشکیل ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی را با حضور جدی دستگاه های فرهنگی و متولیان امر ضروری دانست و اظهار داشت: تقویت بنیان های اعتقادی و مذهبی در جامعه تحکیم بخش وحدت اسلامی بین مسلمانان است و امروز بیش از گذشته نیازمند احیا آیین ها و مراسم های مذهبی و دینی در استان هستیم.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی سردمدار ساماندهی جشن ها و اعیاد مذهبی بوده است و لذا نیاز می بینیم که برای تقویت این بخش سایر نهادهای تأثیرگذار فرهنگی استان نیز به میدان بیایند و با تقویم اجرایی متناسب با ایام پیش رو طرح و برنامه های عملیاتی ارائه دهند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام ماه محرم و ضرورت احیای آیین های سنتی این دهه از جمله سیاه پوش شدن مراکز اجتماعی، راه اندازی موکب ها و فعالیت های هیئت ها و حسینه ها را ضروری دانست و تشکیل ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی در استان البرز را خواستار شد و گفت: این ستاد بزودی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی در البرز تشکیل شود

ستاد مشترک اعیاد اسلامی و مراسم مذهبی در البرز تشکیل شود