مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-14سياسي

ارتش اسراییل در برابر شبه نظامیان حزب الله متزلزل شده است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ارتش اسراییل که زمانی ارتش 6 کشور عربی را کاملاً زمین گیر و شکست داده بود حالا در برابر شبه نظامیان حزب الله مثل بید می لرزد.

- ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: ارتش اسراییل که زمانی ارتش 6 کشور عربی را کاملاً زمین گیر و شکست داده بود حالا در برابر شبه نظامیان حزب الله مثل بید می لرزد.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل 23 تیر در خطبه های این هفته نماز جمعه که با حضور پر شور و گسترده اقشار مختلف مردم در محل مصلی اردبیل برگزار شد با اشاره به سفر اخیر خویش به لبنان و حضور در کنگره علمی فقیه برجسته حضرت آیت الله العظمی محقق کرکی اظهار کرد: به مناسبت کنگره فقیه با عظمت عالم تشیع محقق ثانی مشهور به محقق کرکی صاحب کتاب نفیس و مرجع جامع المقاصد به لبنان دعوت شدیم و یک هفته در نشست های علمی در منطقه جبل عامل، منطقه کرک نوح، اقلیم التفاح، جبع، هرمل و.

حضور و توفیق سخنرانی داشتم.

وی ادامه داد: شخصیت های بزرگ علمی از عراق، سوریه، ایران و لبنان در این کنفرانس سخنرانی های مهمی داشتند و قرار است مقالات به صورت کتاب منتشر شود علاوه بر سه سخنرانی از اینجانب دو مقاله نیز به کنفرانس ارائه شد که به زودی در ایران هم منتشر می شود در خصوص این سفر چند نکته شایسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل در برابر شبه نظامیان حزب الله متزلزل شده است

ارتش اسراییل در برابر شبه نظامیان حزب الله متزلزل شده است