مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-07سياسي

کاهش ازدواج و افزایش طلاق در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه خانواده ها دچار سطحی نگری شده اند، گفت: برخی آمارها در استان تکان دهنده است که از آنها می توان به موضوع کاهش ازدواج و افزایش طلاق اشاره کرد که اصلا شایسته نام و جایگاه استان ما نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آذربایجان شرقی، زهرا کوهی، مدیرکل امور بانوان و خانواده در استانداری آذربایجان شرقی امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: خانواده کشتزار ارزش است؛ باید بدانیم کدام انگیزه ها منجر به تشکیل خانواده می شود.

  وی با بیان اینکه ابتدا باید بدانیم زیست عفیفانه چیست، افزود: این زیست شامل همه زنان و مردان و جوانان و افراد سالخورده می شود.

  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه زیست عفیفانه در موضوع یک خانواده پویا موظف به پیروی از شرایط آن است، گفت: زیست عفیفانه نوعی خودکنترلی درونی است.

  وی در تشریح عوامل تشکیل خانواده، گفت: کشش درونی در فطرت انسان، نیاز عاطفی و روحی(از کشش و ارزش بیشتری برخوردار است، کنترل تمایلات جنسی و سوق آن به نظام همسری از جمله دلایل تشکیل خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ازدواج و افزایش طلاق در آذربایجان شرقی

کاهش ازدواج و افزایش طلاق در آذربایجان شرقی