مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-24سياسي

فراهم شدن زمینه آزادی 900 زندانی مالی در مازندران


رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اهمیت صلح و سازش، گفت: طی یکسال گذشته با تلاش های صورت گرفته 900 زندانی جرایم مالی استان با جلب رضایت شاکیان از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، با حضور حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری مازندران پیش از ظهر امروز همزمان با سومین روز از هفته قوه قضاییه مراسم تقدیر از فعالان حوزه صلح و سازش که در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت صلح و سازش، اظهار کرد: امروز صلح و سازش به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی می تواند به عنوان جایگزینی بسیار موثر به جای حل و فصل دعاوی در محاکم قضایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 وی گفت: در بحث صلح و سازش در استان مازندران اقدامات مناسبی انجام شده است که در بحث محکوم به قصاص با تلاش های ضابطان قضایی 33  مورد جلب رضایت انجام شده است.

اکبری با بیان اینکه برای 57 محکوم به قصاص هم تلاش های در حال انجام است و نتایج مناسبی کسب شده که در صورت قطعیت اطلاع رسانی انجام می شود، خاطر نشان کرد: 900 زندانی مالی از زندان های استان با کسب رضایت طرف مقابل آزاد شدند.

وی افزود: امروز با توجه شرایط و فرهنگ جامعه، پرداختن به حوزه صلح و سازش، بیش از پیش ضرورت دارد و پیگیری قضایی پرونده ها، هزینه های بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زمینه آزادی 900 زندانی مالی در مازندران

فراهم شدن زمینه آزادی 900 زندانی مالی در مازندران