مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-19اقتصادي

نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد


مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد.

- مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد ایسنا/زنجان مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت ایران گفت: نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد.

رحمت اله خرمالی شامگاه دیروز (27 تیرماه) در جلسه هم اندیشی نمایشگاه توسعه صادرات ایران به روسیه با رویکرد نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه، اظهار کرد: در سال گذشته شرکت های ایرانی در قالب 12 پاویون نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند.

امسال به دنبال این هستیم جذب هیئت های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در غالب نمایشگاه روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از 18 لغایت 21 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود، افزود: سهم ایران در صادرات به روسیه بالا نبوده و این میزان صرفا به 750 میلیون دلار در سال گذشته بوده است و برای سال جاری یک میلیارد دلار هدف گذاری شده، با این حال در سه ماهه ابتدایی سال جاری 200 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد

نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان نقطه جهش توسعه صادرات خواهد شد