مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-29اجتماعي

تشریح روند پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به برنامه های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.

- معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به برنامه های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.

همچنین توزیع کتب درسی نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است تا در زمان مناسب کتاب ها برای شروع سال تحصیلی در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین جلسه ستاد بازگشایی مدارس به ریاست محمدمهدی کاظمی که طی حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش؛ به عنوان رییس ستاد بازگشایی مدارس منصوب شد، برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه در این جلسه ضمن تبریک عید قربان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی، اظهار کرد: تمرکز اصلی پروژه مهر در سال تحصیلی 1403-1402، ارتقای کیفیت آموزشی، تربیتی و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی است و رویکرد اصلی در برنامه ریزی های انجام شده توجه به مدارس دولتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی به برنامه های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح روند پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید

تشریح روند پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید