مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-08سياسي

حداد از زبان حداد؛ از خیابان ری تا ریاست مجلس


غلامعلی حدادعادل در گفت وگوی تفصیلی به بیان خلاصه ای از زندگی علمی و سیاسی خود پرداخته و نسبت به برخی هجمه ها و تهمت هایی که به او وارد می شود نیز واکنش نشان داده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - غلامعلی حدادعادل در گفت وگوی تفصیلی با مجله فرهنگ امروز به بیان خلاصه ای از زندگی علمی و سیاسی خود پرداخته و نسبت به برخی هجمه ها و تهمت هایی که به او وارد می شود نیز واکنش نشان داده است.

مشروح این گفت وگو در ادامه می آید: مقدمه: حضور در محل کتابخانه شخصی غلامعلی حدادعادل در یک غروب بارانی اواخر خردادماه فرصت مغتنمی برای مرور 7 دهه از خاطرات و زندگینامه علمی و دانشگاهی او فراهم کرد.

شنیدن درباره علایق اولیه علمی و مطالعات دوران کودکی و نوجوانی، سیر وقایع تاریخی دهه های 20 و 30 شمسی، ورود به دانشگاه و علاقه به فیزیک، علاقمندی به فلسفه و تغییر رشته، ورود به گروه فلسفه دانشگاه تهران و هم کلامی و فلسفه آموزی از احمد فردید، سیدحسین نصر و یحیی مهدوی و .

و توضیحاتی درباره برخی حواشی پیرامون دکتر حدادعادل همگی از نکات جذابی هستند که خواننده علاقمند و صاحب ذوق را می تواند به وجد آورد.

* خبرنگار: آقای دکتر، شخصیت هایی مثل حضرتعالی که در ساحت های مختلف علم و دانش، فرهنگ و عالم سیاست به اشتهار می رسند معمولاً دوران کودکی ای را سپری می کنند که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد از زبان حداد؛ از خیابان ری تا ریاست مجلس

حداد از زبان حداد؛ از خیابان ری تا ریاست مجلس