مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-15سياسي

دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش ها و ظرفیت ها


به همت کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با هدف بیان مخاطرات جسمی، روحی و روانی وکلا همایش بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر در شیراز برگزار شد.

- در همایش "بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر" مطرح شد؛ دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش ها و ظرفیت ها ایسنا/فارس به همت کانون وکلای دادگستری استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با هدف بیان مخاطرات جسمی، روحی و روانی وکلا همایش "بایسته های حمایت از وکلای در معرض خطر" در شیراز برگزار شد.

رییس کانون وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد شنبه 24 تیرماه در این همایش گفت: معرفی حقوق یک وکیل برگرفته از قانون اساسی است و ضرورت حمایت از شهروندان و حقوق آنها ایجاب می کند بسترهای حمایتی از کانون وکلا به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

دکتر بهنام اکبری با بیان اینکه وکلا سنگربانان دفاع بی سنگر هستند، این همایش را یکی از ضروریات عرصه وکالت و وکیل دادگستری عنوان و خاطرنشان کرد: هدایت افکار عمومی و همراهی با این نهاد به خصوص در بحث وکلای در معرض خطر ایجاب می کند که این جایگاه به استحضار عموم رسانده شود.

او با اشاره به اینکه برای شناخت یک کشور و دیدگاه های آن جامعه نسبت به وضعیت موجود باید قوانین آن کشور را بررسی کرد، ادامه داد: با نگاه اجمالی به قوانین این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش ها و ظرفیت ها

دفاع از وکیل و نهاد وکالت، چالش ها و ظرفیت ها