مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 12:452023-06-29سياسي

اتصال پروژه تله کابین هرمز به طرح تله کابین گنو برد بین المللی دارد


ما اگر بتوانیم پروژه گردشگری تله کابین هرمز را به طرح تله کابین گنو وصل کنیم می توانیم برد بین المللی تری به این طرح ببخشیم.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: ما اگر بتوانیم پروژه گردشگری تله کابین هرمز را به طرح تله کابین گنو وصل کنیم می توانیم برد بین المللی تری به این طرح ببخشیم.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز (8 تیرماه) در جلسه بررسی پروژه های پیشران استان هرمزگان، در بررسی طرح های پیشران حوزه گردشگری با تاکید بر لزوم جامع نگری به پروژه تله کابین دریایی بندرعباس، هرمز، اظهار کرد: در گردشگری بین الملل ترین ها وزن بسیار بالایی دارد و ما اگر بتوانیم پروژه گردشگری تله کابین هرمز را به طرح تله کابین گنو وصل کنیم می توانیم برد بین المللی تری به این طرح ببخشیم.

وی افزود: بسته های تفریحات هوایی و دریایی با شناسایی تمام تفریحات موجود در جهان آماده شده است و می توانیم با نگاه به این بسته ها پروژه های سرمایه گذاری در این حوزه را پیش ببریم و سایت های مجهز تفریحاتی را در استان راه اندازی کنیم.

نماینده عالی دولت همچنین بر لزوم رفع سریع موانع حقوقی بهره برداری از پارک آبی بندرعباس تاکید کرد و با اشاره به لزوم راه اندازی گردشگری کشاورزی در استان گفت: چینی ها در حال حاضر در این حوزه درآمد بالایی دارند و لازم است این طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال پروژه تله کابین هرمز به طرح تله کابین گنو برد بین المللی دارد

اتصال پروژه تله کابین هرمز به طرح تله کابین گنو برد بین المللی دارد