مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-01اقتصادي

سازوکار خرید آثار تجسمی توسط دستگاه های دولتی تغییر کرد


یکی از مدیران مجموعه های وابسته به صندوق اعتباری هنر با اشاره به تغییراتی که در سازوکار خرید آثار تجسمی توسط دستگاه های دولتی صورت گرفته از جزییات پیاده سازی یک پروژه جدید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، محمدعلی دهقان مدیر یکی از مجموعه های وابسته به صندوق اعتباری هنر در حوزه اقتصاد هنر با اشاره به جزییات و روند شکل گیری گیفت آرت توسط صندوق اعتباری هنر توضیح داد: شرکت توسعه تجارت هنر پروانه از زیر مجموعه های صندوق اعتباری هنر با تکیه بر قانون تصویب شده در سال 1379 مبنی بر مجوز اختصاص 2 درصد اعتبارات در اختیار دستگاه های دولتی نسبت به خرید آثار هنرهای تجسمی، پلتفرم گیفت آرت را ارائه کرد.

در این پروژه با جانمایی گیفت آرت در قالب یک پلتفرم آنلاین علاوه بر اینکه فضایی برای سفارش اختصاصی آثار هنری ایجاد می شود، هدایای عرف را با هدایای قابل تبدیل به نقدینگی جایگزین می نماییم.

دهقان در ادامه، توسعه کسب و کارهای حوزه فرهنگ و هنر، حمایت هنری و اقتصادی از هنرمندان به ویژه ایجاد فرصت برای هنرمندان مستعد و کمتر شناخته شده، ایجاد پلتفرمی برای تهاتر آثار هنری هم رده و یا تبدیل این آثار به نقدینگی، همگانی سازی خرید آثار هنری در جامعه و جذب مشتریان جدید را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازوکار خرید آثار تجسمی توسط دستگاه های دولتی تغییر کرد

سازوکار خرید آثار تجسمی توسط دستگاه های دولتی تغییر کرد