مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-13سياسي

حس و حال مذهبی ایام محرم در همه مناطق شیراز نمایان باشد


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه حس و حال مذهبی ایام محرم در همه مناطق شیراز نمایان باشد، گفت: باید در همه مناطق صدای هیئت امام حسین(ع) بلند شود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه حس و حال مذهبی ایام محرم در همه مناطق شیراز نمایان باشد، گفت: باید در همه مناطق صدای هیئت امام حسین(ع) بلند شود.

آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه 21 تیرماه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حرکت دسته های عزاداری در ماه محرم، بیان کرد: کار امام حسین (ع) مربوط به دیروز و امروز نیست و از آغاز شکل گیری این عالم هر وقت گرفتاری بوده به نام امام حسین(ع) حل شده است.

او ادامه داد: افتخار ارزشمندی است که هیئات مذهبی زمینه ساز وصل دیگران به امام حسین(ع) شده اند و برای کسانی که کار هیئتی می کنند، این لذت مهم بخش است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه کار در راه امام حسین(ع) موجب آبرومندی در روز قیامت می شود، به چرایی برنامه ریزی برای ماه محرم اشاره کرد.

آیت الله دژکام افزود: سال پش از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند سینه زنی را به شکل سنتی ادامه دهید ، یعنی ممکن بود به نحوی تغییر در نوع کارها و سینه زنی امام حسین (ع) به وجود بیاید که از نظر امام مطلوب نبود و فرمودند سنتی ادامه دهید و این کاری که می خواهیم امروز انجام دهیم در راستای سینه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس و حال مذهبی ایام محرم در همه مناطق شیراز نمایان باشد

حس و حال مذهبی ایام محرم در همه مناطق شیراز نمایان باشد