مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-09سياسي

از اصلاح و بهسازی محور حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ چه خبر؟


خبر تصادف دلخراش 16 تیرماه مصادف با عید غدیر خم و فوت هفت نفر از هموطنانمان در محور خان آباد- کبودراهنگ بسیار تلخ و جانکاه بود و دل هر خواننده ای را به درد آورد.

- محور خلعت آباد- کبودراهنگ که خان آباد سه کیلومتر ابتدایی آن محسوب می شود، یکی از محورهای حادثه خیز شهرستان کبودراهنگ بوده که اصلاح و بهسازی این محور یکی از مطالبات چندین ساله مردم منطقه است و سرانجام پس از یک سال و نیم پیگیری لازم با گیرودارهای بسیار توسط مسئولان در اواخر سال گذشته ماده 23 این محور برای اختصاص ردیف بودجه دریافت شد.

حال می خواهیم بدانیم در حال حاضر این پروژه در چه روندی قرار دارد؟ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: متأسفانه حادثه رخ داده در محور خلعت آباد- کبودراهنگ یکی از حوادث تلخ و دلخراش بود در حالیکه مردم شهرستان در جشن و شادی عید غدیر بودند تصادف منجر به فوت هفت نفر از هموطنانمان موجب غم و اندوه بسیار مردم شد.

فتح الله توسلی اظهار کرد: پروژه بهسازی محور حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ یکی از پروژه هایی است که مانند دیگر پروژه های مهم حوزه انتخابیه شهرستان بهار و کبودراهنگ طی سالیان گذشته به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم اقدام اساسی از جمله دریافت ماده 23 و تأمین اعتبار و درج آن در بودجه سالانه برای آن نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اصلاح و بهسازی محور حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ چه خبر؟

از اصلاح و بهسازی محور حادثه خیز خلعت آباد- کبودراهنگ چه خبر؟