مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:252023-06-22فرهنگي

برگزاری همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»


همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا» توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

- همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها و با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، نخستین همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا به همت دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با مشارکت معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، دوشنبه (5 تیرماه) در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

در همایش هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا به مهمترین مسائل حوزه رسانه در مواجهه با پدیده هوش مصنوعی پرداخته میشود و سخنرانان در هشت محور به تبیین و بررسی این مواجهه دست خواهند زد.

هوش مصنوعی و مالکیت معنوی تولیدات رسانه ای؛ هوش مصنوعی و محتوای صوتی و بصری رسانه ای؛ هوش مصنوعی و شکاف اطلاعاتی؛ هوش مصنوعی؛ گونه شناسی جامعه شناختی؛ هوش مصنوعی و حریم خصوصی کاربران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»

برگزاری همایش «هوش مصنوعی، رسانه و تحولات تولید محتوا»