مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-29سياسي

ایستایی قوه قضاییه موجب استقرار نظام می شود


اگر قوه قضاییه در تعامل و عدالت بین قوانین و اجرا حضور عدالت محور نداشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی سرجای استقرار خودش قرار نمی گیرد و این مهم و ایستایی توسط قوه قضاییه محقق می شود.

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز گفت: اگر قوه قضاییه در تعامل و عدالت بین قوانین و اجرا حضور عدالت محور نداشته باشد نظام مقدس جمهوری اسلامی سرجای استقرار خودش قرار نمی گیرد و این مهم و ایستایی توسط قوه قضاییه محقق می شود.

مهدی طاهری در دیدار با رییس کل دادگستری فارس که به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهد آیت الله دکتر بهشتی برگزار شد، به بیان همکاری های مشترک دستگاه قضایی و شورای شهر شیراز پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شهر شیراز، طاهری عنوان کرد: سه قوه قضاییه، مقننه و مجریه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چارچوب و قاعده یک نظام نگاه داشته است.

طاهری گفت: یک تعبیری از نظام اسلامی و تعبیری از انقلاب اسلامی داریم و اگر انقلاب اسلامی مبتنی بر ایدئولوژی باشد جمهوری اسلامی مبتنی بر ساختار نظام اسلامی است.

او افزود: نظام اسلامی ما استوار بر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و با رهبری انقلاب و هدایتگری مقام معظم رهبری است که هدایت گر این نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستایی قوه قضاییه موجب استقرار نظام می شود

ایستایی قوه قضاییه موجب استقرار نظام می شود