مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-05بين الملل

تلاش برای فرار از جهنم جنگ در خارطوم ادامه دارد


با ادامه درگیری ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع در خارطوم، ساکنان این شهر از خانه های خود به شهرها و استان های مجاور فرار می کنند و این امر موجب می شود، - با ادامه درگیری ها میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع در خارطوم، ساکنان این شهر از خانه های خود به شهرها و استان های مجاور فرار می کنند و این امر موجب می شود، تعداد آوارگان داخلی به بیش از دو میلیون نفر افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، از 15 آوریل که درگیری ها میان دو طرف سودانی در پایتخت این کشور با سه شهر خارطوم، بحری و ام درمان آغاز شد، پایتخت همزمان درگیری های مستقیم، هدف حمله هوایی و توپخانه ای شدیدی قرار گرفت و خانه های غیرنظامیان ویران شده و تعداد زیادی از آنها کشته و زخمی شدند و با تشدید درگیری ها، آوارگی های روزانه ادامه دارند.

بر اساس ارزیابی های العربی الجدید، تعداد زیادی مسافر که بیشترشان خانواده هستند، در منطقه الکلاکله اللفه واقع در جنوب خارطوم، چمدان به دست سرگردان و به دنبال بلیت ارزان تر هستند.

ازدحام اتوبوس ها در بازار الکلاکه بیشتر شهرهایی که از این ترمینال به مقصد آنها بلیت فروخته می شود، ود مدنی، القطینه، سنار، وکوستی، ربک و برخی روستاها هستند و بلیت به مقصد شهر الابیض، مرکز استان کردفان شمالی به دلیل درگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای فرار از جهنم جنگ در خارطوم ادامه دارد

تلاش برای فرار از جهنم جنگ در خارطوم ادامه دارد