مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-13سياسي

50 کوره آجرپزی غیرمجاز در اصفهان فعال است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: 50 کوره آجرپزی غیرمجاز در اصفهان فعال است که به زودی توسط قوه قضاییه غیرفعال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا لاهیجان زاده پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید علی محمد طهماسبی بیرگانی، دبیر ستاد ملی مبارزه با گرد و غبار از کانون های گردوغبار شرق اصفهان در دشت سجزی اظهار داشت: درخواست ما از مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست بازدید از کانون های گرد و غبار بود چرا که بر این باوریم بازدید حضوری می تواند در تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با این پدیده تأثیرگذار باشد.

وجود 2 میلیون و 500 هزار هکتار کانون مستعد خیزش گرد و غبار در اصفهان وی افزود: در استان اصفهان حدود 2 میلیون و 500 هزار هکتار کانون های مستعد خیزش گرد و غبار داریم که این میزان با توجه به خشکسالی های مستمر روز به روز در حال افزایش است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در منطقه سجزی که در محدوده کلانشهر اصفهان است، حدود 240 هزار هکتار کانون گرد و غبار مستعد داریم که 30 هزار هکتار آن چسبیده به شهر اصفهان است، افزود: این کانون ها در وزش باد 10 متر بر ثانیه بلند شده و باعث ورود غبار به شهر اصفهان شده و شرایط را بسیار نامناسب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 کوره آجرپزی غیرمجاز در اصفهان فعال است

50 کوره آجرپزی غیرمجاز در اصفهان فعال است