مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-22سياسي

طرح تفکیک زباله از مبدا در رشت اجرایی می شود


رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به انعقاد قرارداد تفکیک زباله از مبدا گفت: اجرایی شدن طرح تفکیک زباله از مبدا از ورود حجم گسترده ای از زباله ها به سایت سراوان جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و دومین جلسه علنی شورای شهر رشت، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام حزن آل الله شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: همه آنانی که برای شناساندن انقلاب بزرگ امام حسین (ع) در تلاش هستند یقیناً اجرشان را از خدای بزرگ کسب می کنند.

وی با بیان اینکه شهادت امام حسین (ع) مصیبت فراموش ناشدنی تاریخ است، افزود: این عشق و ارادت از دوران کودکی توسط والدین ما نهادینه شد و از این بابت خدا را شاکریم که حب اهل بیت (ع) را در قلبمان قرار داده است.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تدوین طرحی پیرامون توسعه حرم مبارک فاطمه اخری (س) این شهر بیان کرد: انتظار می رود با بازبینی مجدد این طرح و برنامه ریزی های مناسب و عملیاتی کردن آن در کنار عایدات معنوی از وجود این بارگاه معنوی، از وجود این حرم مبارک در راستای توسعه گردشگری مذهبی با هدف ایجاد درآمد پایدار و رونق اقتصادی برای شهر نیز اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفکیک زباله از مبدا در رشت اجرایی می شود

طرح تفکیک زباله از مبدا در رشت اجرایی می شود