مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-01پزشكي

مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل است


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر گفت: مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل است و پیش بینی می شود تا آخر شهریور ماه افتتاح شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد مهرتک شامگاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان مشگین شهر که در محل سالن جلسه بیمارستان (عج) مشگین شهر اظهار کرد: مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر با همت خیرین بزرگوار در محوطه بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل بوده و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دستگاه MRI تا یک هفته دیگر در این شهرستان نصب می شود و با نصب این دستگاه دیگر مراجعات بیماران شهرستان مشگین شهر به دیگر شهرستان ها را شاهد نخواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر بیان کرد: بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان مشگین شهر تنها بیمارستان این شهرستان بوده که به لحاظ کسرت جمعیت در این منطقه و گردشگر پذیر بودن شرستان کفاف حال مردم شریف را نمی کند و به طبع آن با کمبود نیرو وپرسنل مواجه هستیم.

مهرتک ادامه داد: برای احداث بیمارستان جدید در این شهرستان از محل فاینانس مبلغ 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که تا به امروز این مبلغ محقق نشده و منتظر وعده های مسوولان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل است

مرکز غربالگری وسرطان شناسی شهرستان مشگین شهر در حال تکمیل است