مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-01اجتماعي

پیش بینی توزیع کتاب های دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از 10 شهریور


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود کتاب های درسی دانش آموزان از 10 شهریور در اختیار مدیران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محمد جمالی آرند به برنامه های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده و هم اکنون در حال انجام است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: توزیع کتب درسی بین نمایندگان کتاب شهرستان ها ومناطق نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است و پیش بینی می کنیم از 10 شهریورماه کتاب های درسی در اختیار مدیران مدارس جهت تحویل به دانش آموزان قرار گیرد تا در ابتدای مهرماه همه دانش آموزان کتاب داشته باشند.

دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز اظهار داشت: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، باانگیزه، مومن و انقلابی به ویژه برای مدارس دولتی انتخاب شوند.

جمالی با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم به صورت هدفمند پیگیری می شود تا شاهد تحقق یک انتخاب مطلوب متناسب با علایق و استعداد دانش آموزان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی توزیع کتاب های دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از 10 شهریور

پیش بینی توزیع کتاب های دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از 10 شهریور