مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-22سياسي

550 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر راه یافته اند 


رییس موسسه آموزش عالی هلال احمر با بیان اینکه مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر در 12 رشته برگزار شده است گفت: پس از برگزاری مسابقات در سطح استانی نفرات اول هر یک از رشته ها به دوره کشوری راه یافتند که تعداد آن ها 550 نفر است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دبیرخانه مسابقات کشوری قرآن و نهج البلاغه هلال احمر، زهرا مهریزی رییس رویداد و رییس موسسه آموزش عالی هلال ایران در مراسم افتتاحیه کشوری مسابقات قرآن کریم جمعیت هلال احمر که صبح امروز در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و احکام با محوریت دفتر نمایندگی حوزه ولی فقیه در جمعبت هلال احمر ویژه کارکنان، امدادگران و داوطلبان در حال انجام است.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات انجام شده است و 286 نفر از متسابقین به صورت حضوری و 266 نفر به صورت غیرحضوری در این دو روز در مسابقات شرکت کرده و نفرات برتر اعلام خواهد شد.

مهریزی بیان کرد: این مسابقات با شعار خدمت، صلح و دوستی در حال انجام است و هدف تسکین آلام بشری را دنبال می کند بشردوستی و فراهم کردن آرامش انسان که مورد تاکید قرآن است نیز از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر راه یافته اند 

550 نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن جمعیت هلال احمر راه یافته اند