مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-09سياسي

رییس کل دادگستری گلستان: قاطعانه با فساد مقابله می کنیم


در برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام خواهیم کرد و قاطعانه از دادستان مرکز استان و قضات محاکم استان در امر رسیدگی به پرونده های فساد اداری حمایت می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حیدر آسیابی صبح امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد با قاطعیت وارد عمل خواهد شد.

وی ادامه داد: در برخورد قضایی با متخلفان بدون توجه به مقام و جایگاه آنان اقدام خواهیم کرد و قاطعانه از دادستان مرکز استان و قضات محاکم استان در امر رسیدگی به پرونده های فساد اداری حمایت می کنم.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مبارزه با فساد در راستای سالم سازی محیط اداری و در راستای خدمت به مردم است، تصریح کرد:  انتظار داریم اعضای شورای شهر در انجام وظایف نظارتی خود دقت لازم را داشته باشند و به شهرداری برای پیشبرد امور کمک کنند.

آسیابی در خصوص درخواست اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای ورود به پرونده تلکابین گرگان، گفت: همیشه اعلام کرده ایم که از طرح ها و پروژه های اقتصادی که ضوابط قانونی آن رعایت شده باشد حمایت می کنیم.

رییس کل دادگستری گلستان در پاسخ به درخواست اعضای شورای شهر برای ورود دادگستری به موضوع تله کابین گرگان هم گفت: بارها اعلام کرده ایم از هر طرح و پروژه اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گلستان: قاطعانه با فساد مقابله می کنیم

رییس کل دادگستری گلستان: قاطعانه با فساد مقابله می کنیم