مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-01اقتصادي

18 طرح آبرسانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در استان یزد در دست اجراست


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: 18 طرح در حوزه آبرسانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در این استان در دست اجرا یا در مرحله برنامه جذب برای اجرا است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد مهدی جوادیان زاده، در بازدید خبرنگاران استان یزد از طرح خط سبز آبرسان به صنایع استان اظهر کرد: مخازن 50 هزار مترمکعبی شحنه ، 40 هزار متر مکعبی سنگاوی، حفر چاه های جدید شرب ، مخازن سفیدکوه و زین آباد و خطوط انتقال چرخاب از جمله این طرح ها است.

وی متوسط بارش استان را 38 درصد بارندگی کشور بیان کرد و افزود: باید از قطره قطره آب همانند گذشتگان استفاده بهینه کرد.

مدیرعامل آب  منطقه ای یزد با اشاره به کمبود و کسری منابع آب متعارف در دنیا گفت: برای رفع این مشکل به منابع آب غیر متعارف آب دریا و پساب روی آورده شده است.

جوادیان زاده با بیان این که اکنون 30 درصد پساب آب شهر یزد جمع اوری می شود ادامه داد: شرکت آب منطقه ای استان هم برای باز تخصیص آب صنایع طرح خط سبز آبرسان به این بخش را در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح در اواخر سال سال گذشته شروع شده و شامل احداث یک باب مخزن بتنی به حجم 2 هزار مترمکعب و اجرای خط لوله به طول 22 کیلومتر با قطر 500 میلیمتر است که در مرحله نخست به منظور باز تخصیص آب کیفی و جایگزینی پساب در بخش صنعت انجام می شود و 150 لیتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 طرح آبرسانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در استان یزد در دست اجراست

18 طرح آبرسانی با اعتبار 1500 میلیارد تومان در استان یزد در دست اجراست