مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-28ورزشي

غفلت از اوقات فراغت، رفتن به استقبال آسیب های اجتماعی است


فرماندار شهرستان ابهر بر طراحی صحیح و هدفمند برنامه ها، برای اوقات فراغت دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

- ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ابهر بر طراحی صحیح و هدفمند برنامه ها، برای اوقات فراغت دانش آموزان برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

احمد ذوالقدر شامگاه دیروز (6 تیرماه) در سومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان ابهر، اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان را فرصت خوبی برای اجرای برنامه های تربیتی، اعتقادی، ورزشی و مذهبی دانست و بر همکاری دستگاه های فرهنگی و ورزشی با آموزش وپرورش در این زمینه تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر برنامه ریزی صحیح و هدفمند برای اوقات فراغت دانش آموزان، اظهارکرد: باید اقدامات جدی و عملی برای ایام ‏اوقات فراغت دانش آموزان صورت گیرد و این امر زمانی محقق می شود که همه دستگاه های متولی شهرستان با هم همفکری و تعامل مناسب داشته ‏باشند.

‏ فرماندار ابهر اظهار کرد: اگر کم کاری توسط متولیان امر در زمینه اوقات فراغت صورت گیرد، مطمئنا افراد و رسانه های بیگانه با هزینه های گزاف برای منحرف کردن نوجوانان و جوانان برنامه ریزی خواهند کرد که باید کاملا هوشیار باشیم.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان ابهر نیز در این جلسه به اهمیت سوادآموزی در جامعه اشاره و عنوان کرد: نهضت سواد آموزی یادگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از اوقات فراغت، رفتن به استقبال آسیب های اجتماعی است

غفلت از اوقات فراغت، رفتن به استقبال آسیب های اجتماعی است