مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-19فرهنگي

پخش سریال های تکراری تلویزیون تا کجا ادامه دارد؟


بررسی جزییات پخش سریال های جدید ایرانی در شبکه های سیما نشان می دهد حجم این آثار نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته و سهم سریال های خارجی و بازپخشی بیشتر از گذشته شده است.

- بررسی جزییات پخش سریال های جدید ایرانی در شبکه های سیما نشان می دهد حجم این آثار نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته و سهم سریال های خارجی و بازپخشی بیشتر از گذشته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مخاطب رسانه ملی یک دهه قبل در مقاطع قابل توجهی عادت داشت که هر شب چهار سریال جدید از شبکه های سراسری 1، 2، 3 و 5 تماشا کند.

آثاری که فارغ از کیفیت ـ که عده ای معتقدند بالاتر از امروز بود ـ جدول پخش تلویزیون را برای سلایق مختلف جذاب نگه می داشتند.

به عبارت دیگر مخاطب با توجه به زمان فراغت خود می توانست از حدود ساعت 20 تا نیمه شب، هرکدام از چهار قسمت سریال تازه ایرانی را برگزیند و حق انتخاب مناسبی برای تماشا داشت.

اما به نظر می رسد این روند در حال تغییر تدریجی است.

سریال های تکراری در باکس اصلی در سال های اخیر پخش سریال های تکراری در باکس اصلی سریال شبکه های یک، دو و سه سیما اتفاق رایجی نبود و کمابیش به ندرت اتفاق می افتاد.

این در حالی است که در چهار ماهه نخست سال 1402، شبکه یک سیما مجموعه 37 قسمتی محاکمه محصول دهه 70 را پخش کرد و شبکه دو نیز به تازگی پخش مجموعه هشت بهشت محصول دهه 60 را آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال های تکراری تلویزیون تا کجا ادامه دارد؟

پخش سریال های تکراری تلویزیون تا کجا ادامه دارد؟