مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-16ورزشي

رشته جودو در تربت حیدریه نیازمند تقویت زیرساخت ها است


رییس هیئت جودو شهرستان تربت حیدریه گفت: رشته و هیات ورزشی جودو در این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیئت جودو شهرستان تربت حیدریه گفت: رشته و هیات ورزشی جودو در این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

یدالله اسحاق زاده در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: رشته ورزشی جودو در تربت حیدریه به نسبت گذشته از وضعیت خوبی برخوردار است، به طوری که در این شهرستان 6 کلاس در اختیار آقایان و دو کلاس در اختیار بانوان قرار دارد.

وی از به روز شدن و ارتقاء سطح دانش داوری و مربیگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه به لحاظ امکانات و زیرساخت در این شهرستان با مشکلاتی مواجه هستیم.

رییس هیئت جودو شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد: ساختمان مدرسه جودو شهید اصغر رمضانی که خود بنیان گذار جودو در تربت حیدریه بود بیش از 70 سال قدمت دارد.

وی با اشاره به اینکه برای بازسازی مجبور به تخریب این سالن فرسوده شده ایم، تصریح کرد: بازسازی این سالن را بدون هیچ گونه کمک دولتی و با کمک خود جودوکاران آغاز نموده ایم و 3 میلیارد ریال هزینه شده است.

اسحاق زاده، فرسوده و قدیمی بودن تشک های تاتامی این شهرستان را از دیگر مشکلات برشمرد و گفت: تنها دو تشک تاتامی در شهرستان داریم که بسیار فرسوده و قدیمی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته جودو در تربت حیدریه نیازمند تقویت زیرساخت ها است

رشته جودو در تربت حیدریه نیازمند تقویت زیرساخت ها است