مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 07:352023-07-02سياسي

ذبح 400 رأس دام در عید قربان به همت مردم استان همدان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: در عید سعید قربان 400 رأس دام سبک و سنگین به همت مردم استان همدان ذبح و قربانی شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان همدان گفت: در عید سعید قربان 400 رأس دام سبک و سنگین به همت مردم استان همدان ذبح و قربانی شده است.

محمدرسول شیخی زاده شنبه 10 تیر در شورای هماهنگی زکات شهرستان رزن، اظهار کرد: در عید قربان شاهد ذبح و قربانی بسبار خوبی در سطح استان به همت مردم با نیت نذر سلامتی و فرج امام زمان(عج) بودیم و ذبح این تعداد دام با همکاری مجموعه مدیران دامپزشکی استان و شهرستان ها و کشتارگاه ها انجام و بسته بندی و از دیروز توزیع آن بین فقرا آغاز شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال گذشته 38 میلیارد تومان زکات در سطح استان جمع آوری و ثبت و ضبط شده است، افزود: از این میزان زکات جمع آوری شده، هشت میلیارد تومان آن برای پروژه های عمرانی به ویژه در روستاها در قالب ساخت و تعمیر و تجهیز مساجد، حسینیه ها، مدارس و بهسازی معابر و مسکن محرومان و خانه عالم هزینه شده و 32 میلیارد تومان در قالب کمک به فقرا و نیازمندان در زمینه کمک معیشت، مسکن، درمان، تعمیرات و کمک های موردی به مددجویان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح 400 رأس دام در عید قربان به همت مردم استان همدان

ذبح 400 رأس دام در عید قربان به همت مردم استان همدان