مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-17بين الملل

دیدار وزرای خارجه قطر و اردن


وزرای خارجه قطر و اردن آخرین تحولات عربی و منطقه ای و بین المللی مورد توجه مشترک به ویژه تلاش ها برای حل بحران یمن و لیبی و حمایت از ثبات در لبنان و دست یابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه مورد بررسی قرار دادند.

- وزرای خارجه قطر و اردن آخرین تحولات عربی و منطقه ای و بین المللی مورد توجه مشترک به ویژه تلاش ها برای حل بحران یمن و لیبی و حمایت از ثبات در لبنان و دست یابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی قطر قنا گزارش داد که محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن که به دوحه سفر کرده است، دیدار کرد.

در این دیدار، روابط دوجانبه اردن و قطر به ویژه در زمینه های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری و نیز آخرین تحولات عربی و منطقه ای و بین المللی مورد توجه مشترک به ویژه تلاش ها برای حل بحران یمن و لیبی و حمایت از ثبات در لبنان و دست یابی به راهکار سیاسی برای بحران سوریه که با قطعنامه 2254 شورای امنیت همخوانی داشته باشد، مورد بررسی قرار گرفت.

دو طرف توافق کردند که کمیته عالی مشترک دو کشور تا پیش از پایان سال جاری تشکیل جلسه دهد که هدف از آن تقویت همکاری در زمینه های مورد توجه مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزرای خارجه قطر و اردن

دیدار وزرای خارجه قطر و اردن