مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-04سياسي

برگزاری جشن 4 کیلومتری غدیر در برخوار با اطعام 19 هزار نفر


به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برخوار، جشن چهار کیلومتری غدیر در شهر دولت آباد با اطعام 19 هزار نفر در روز عید برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امسال به مناسبت عید سعید غدیرخم و همزمان با تمامی محله ها و شهرهای ایران، جشن چهارکیلومتری غدیر در شهر دولت آباد از توابع شهرستان برخوار برگزار می شود.

این آیین در روز جمعه 16 تیرماه با اقامه دعای ندبه در مقبره سید محمد (ع) و شهدای گمنام این شهر شروع شده و پس از آن، راهپیمایی خانوادگی تا امامزاده ابراهیم بن موسی بن جعفر (ع) مشهور به امامزاده نرمی ادامه می یابد.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری رییس اداره تبلیغات اسلامی و دبیر اجرایی بنیاد غدیر شهرستان برخوار با بیان اینکه این جشن به همت شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان برخوار و به صورت کاملاً مردمی برگزار می شود، اظهار کرد: در این آیین، 15 موکب و ایستگاه صلواتی با اطعام 4 هزار صبحانه در چند نقطه از مسیر و همچنین 15 هزار ناهار، پذیرای مردم و دوستداران و شیعیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) خواهند بود.

وی افزود: با حمایت خیّرین و هیئات مذهبی نیز، در طول مسیر، 110 جایزه و همچنین گل و پرچم و بادکنک بین کودکان و نوجوانان توزیع می شود و برنامه های شاد و مفرّح کودکانه همراه با اتوبوس شادی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن 4 کیلومتری غدیر در برخوار با اطعام 19 هزار نفر

برگزاری جشن 4 کیلومتری غدیر در برخوار با اطعام 19 هزار نفر