مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 01:052023-06-28اقتصادي

محبوبیت بایدن همچنان در جا می زند


نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد تنها یک سوم آمریکایی ها مدیریت اقتصادی جو بایدن را تایید می کنند و محبوبیت او همچنان نزدیک به رقم 40 درصد در جا می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی جدید مشخص کرد تنها 34 درصد آمریکایی ها عملکرد جو بایدن ، رییس جمهور کشورشان در حوزه اقتصاد را تایید می کنند.

این نظرسنجی که با شرکت یک نمونه آماری متشکل از 1220 فرد بزرگسال آمریکایی در بازه زمانی 22 تا 26 ژوئن (اول تا پنجم تیر 1402) برگزار شد محبوبیت 41 درصدی را برای رییس جمهور آمریکا ثبت کرد.

این رقم نشان می دهد محبوبیت او در یک سال و نیم گذشته تغییر چندانی نیافته است.

در جا زدن محبوبیت بایدن و درصد پایین آمریکایی هایی که عملکرد اقتصادی او را تایید می کنند می تواند باعث نگرانی جو بایدنی که برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکایی نیاز به تبلیغ مدیریت خود و نشان دادن تصویری مثبت از عملکردش در حوزه اقتصاد دارد شود.

جو بایدن که طبق برنامه ریزی قرار است روز چهارشنبه در شهر شیکاگو درباره مدیریت اقتصادی خود سخنرانی کند زمان عزیمتش به این شهر ادعا کرد اعتقاد دارد، آمریکا دچار رکود اقتصادی که توسط بسیاری از تحلیلگران اقتصادی پیش بینی شده، نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت بایدن همچنان در جا می زند

محبوبیت بایدن همچنان در جا می زند