مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-02پزشكي

افزایش 30 درصدی پرداختی به پزشکان طرحی در روستا ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مصاحبه با برنامه «روزنه» درخصوص ساماندهی کاهش پرداختی از جیب مردم با طرح پزشک خانواده گفت: - معاون بهداشت وزارت بهداشت از تأمین مسکن و امکانات رفاهی برای پزشکان طرحی در مناطق روستایی خبر داد و گفت: پرداختی به پزشکان در روستا ها نسبت به شهر ها 25 تا 30 درصد بیشتر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در مصاحبه با برنامه روزنه درخصوص ساماندهی کاهش پرداختی از جیب مردم با طرح پزشک خانواده گفت: نظام سلامت در روستا ها شامل خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت و خدمات تخصصی در بیمارستانهاست.

وی افزود: افرادی که از خانه بهداشت به مراکز جامع سلامت ارجاع پیدا کنند یعنی از نظام پزشکی خانواده تبعیت کردند و کسانی که در این سیستم قرار می گیرند هزینه پرداختی آن ها بابت بستری شدن در بیمارستان حدود 5 درصد می شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با بیان اینکه قرار است همین برنامه در شهر های بالای 20 هزار نفر اجرایی شود اظهار کرد: ما در فاز نخست اجرای این برنامه، 58 شهر را گنجاندیم که 7 میلیون نفر جمعیت را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 درصدی پرداختی به پزشکان طرحی در روستا ها

افزایش 30 درصدی پرداختی به پزشکان طرحی در روستا ها