مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-09سياسي

ساخت و سازها شهروندان تهران را از یک فضای استاندارد زندگی محروم ساخته است


در شهر تهران شاهد این هستیم که ساخت و سازهایی صورت گرفته که شهروندان را از حق برخورداری از یک فضای عمومی و استاندارد یک زندگی شهری محروم ساخته است.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: در شهر تهران شاهد این هستیم که ساخت و سازهایی صورت گرفته که شهروندان را از حق برخورداری از یک فضای عمومی و استاندارد یک زندگی شهری محروم ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی و منابع طبیعی استان تهران گفت: قانون گذار ظرفیت های بسیار مهمی را برای متولیان و متصدیان حقوق دولت وصیانت از حقوق بیت المال و به ویژه در عرصه های ملی و منابع طبیعی و در سایر ساحت های حقوق عامه و حقوق بیت المال، تصویب کرده است.

القاصی گفت: امروز قوانین مترقی کشورقوانین لازم را برای صیانت و حفاظت از اموال و حقوق دولت و به ویژه صیانت از حقوق جامعه برای نسل های آینده پیش بینی کرده و در بخش های متعدد به دستگاه های متولی ماموریت داده است.

رییس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در حوزه حفظ منابع طبیعی و عرصه های ملی قانون گذار مفاد مهمی را تدوین و ابلاغ کرده که دستگاه متولی و متصدی موظف است پیش از ورود دادستان به عنوان مدعی العموم این حقوق عمومی جامعه و مربوط به نسل های آینده را مورد استیفا و مطالبه قرار دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازها شهروندان تهران را از یک فضای استاندارد زندگی محروم ساخته است

ساخت و سازها شهروندان تهران را از یک فضای استاندارد زندگی محروم ساخته است