مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 21:052023-06-27بين الملل

تروریست های تحریر الشام دو سرکرده القاعده را به ترکیه تحویل دادند


در ادامه همکاریهای ائتلاف تروریستی هیئه تحریر الشام با ترکیه، یک منبع امنیتی خبر داد که این گروه، دو نفر از تروریستهای وابسته به القاعده را که زندانی بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف تروریستی هیئه تحریر الشام که جبهه النصره رکن اصلی تشکیل دهنده آن است، دو نفر از سرکرده های ارشد گروه تروریستی القاعده را به نیروهای اطلاعاتی ترکیه تحویل داد.

یک منبع امنیتی حاضر در گذرگاه مرزی باب الهوی (بین ترکیه و سوریه) به پایگاه خبری نورث پرس گفت: دو سرکرده که قبلا در القاعده حضور داشتند، ظهر امروز از زندان 107 در شهر ادلب به سمت باب الهوی برده شد تا به ترکیه تحویل داده شود .

به گفته این منبع، یکی از این عناصر، تبعه مصر و دیگری هم تبعه عربستان سعودی بوده است.

 معتصم محمد ملقب به أبو شهید المصری، تروریست تبعه مصر و هارون عواد الدوسری ملقب به ابو عائشه الجزراوی، تبعه مصری بوده است.

این منبع گفت که فرآیند تحویل این دو تروریست، بنا به درخواست طرف ترکیه ای و با نظارت ابو ماریا القحطانی مسئول سرویس امنیتی تحریر الشام صورت گرفته است.

پیش از این هم تروریستهای تحریر الشام در کمال همکاری با آنکارا، دهها سرکرده خارجی وابسته به القاعده را به سرویس اطلاعاتی ترکیه تحویل داده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست های تحریر الشام دو سرکرده القاعده را به ترکیه تحویل دادند

تروریست های تحریر الشام دو سرکرده القاعده را به ترکیه تحویل دادند