مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08سياسي

تفکر انتقادی را باید در کلاس درس ترویج داد


مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تاکید بر ترویج تفکر انتقادی از کلاس های درس، اظهار کرد: کسی در این جهان پایدار است که از لحاظ فکری و منطقی روی پای خود بایستد و لازمه ی تحقق این مطلب داشتن تفکر انتقادی است.

- ایسنا/یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تاکید بر ترویج تفکر انتقادی از کلاس های درس، اظهار کرد: کسی در این جهان پایدار است که از لحاظ فکری و منطقی روی پای خود بایستد و لازمه ی تحقق این مطلب داشتن تفکر انتقادی است.

محمد کاظم رحیمی نژاد در جریان بازدید از روند داوری مرحله استانی جشنواره خوارزمی که با رقابت 200 دانش آموز راه یافته به این مرحله در حال انجام است، گفت: در جهان کثرت گرا به تعبیر غربی های رئالیسم، انسانی موفق است که قدرت نقد داشته باشد و این نقد باید از کلاس درس شروع شود.

وی با تاکید بر این که دانش آموز باید بتواند کار معلم خود را مورد نقد قرار دهد، افزود: رمز ماندگاری در مقابل امواج فکری مختلف در جهان امروز، این است که بتوانیم در هر موقعیت و چالشی ورود پیدا کرده و از حوزه ی خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: البته قطعا برای منتقد خوب بودن، عقلانیت و یک پذیرش درونی لازم است و گرنه فرد باید پافشاری از موضع خود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر انتقادی را باید در کلاس درس ترویج داد

تفکر انتقادی را باید در کلاس درس ترویج داد