مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25سياسي

لزوم احداث مراکز خدماتی رفاهی در محورهای بین شهری گیلان


استاندار گیلان از دستگاه های متولی خواست نسبت به احداث نمازخانه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اقدام کنند و افزود: محورهای بین شهری نیز باید نمازخانه و سرویس بهداشتی داشته باشند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان از دستگاه های متولی خواست نسبت به احداث نمازخانه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اقدام کنند و افزود: محورهای بین شهری نیز باید نمازخانه و سرویس بهداشتی داشته باشند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان، ضمن قدردانی از دستگاه های عضو این ستاد در تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: مسافرانی که به استان گیلان می آیند باید در مسیر از امکانات خدماتی و رفاهی برخوردار باشند.

وی از دستگاه های متولی خواست نسبت به احداث نمازخانه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اقدام کنند و افزود: محورهای بین شهری نیز باید نمازخانه و سرویس بهداشتی داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه جایگاه های سوخت باید نمازخانه داشته باشند، تصریح کرد: امکانات رفاهی در همه محورها برای مسافران و هم استانی ها فراهم باشد.

عباسی شهرداران را موظف به احداث و تکمیل و ساماندهی نمازخانه ها و مراکز خدماتی و رفاهی دانست و اضافه کرد: با محوریت فرمانداران، اعتبارات لازم در بودجه شهرداری ها دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث مراکز خدماتی رفاهی در محورهای بین شهری گیلان

لزوم احداث مراکز خدماتی رفاهی در محورهای بین شهری گیلان