مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-16سياسي

امام حسین(ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به صبر مثال زدنی امام حسین علیه السلام گفت: امام حسین (ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است.

- رشت - نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به صبر مثال زدنی امام حسین علیه السلام گفت: امام حسین (ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز یکشنبه در همایش طلایه داران جهاد تبیین با اشاره به عظمت نهضت امام حسین (ع) اظهار کرد: هیچ پدیده و حادثه ای به زیبایی حادثه کربلا نیست.

وی با بیان اینکه انبیا الهی به سرزمین کربلا آمدند و به خاک این سرزمین بوسه زدند که نشان دهنده اهمیت و نقش آفرینی آن قطعه از زمین و زمان است، افزود: کربلا یک فرصت مهم برای بشریت است و بعثت را هم در مسیر اصلی اش حفظ کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه تمام زوایای نهضت امام حسین (ع)، هدایتگر و جهت دهنده است، گفت: تبیین و واکاوی فلسفه قیام عاشورا و حرکت هدایت دهنده امام حسین علیه السلام محور کارهای پژوهشی و تبلیغی قرار گیرد.

فلاحتی با اشاره به صبر مثال زدنی امام حسین علیه السلام، بیان کرد: امام حسین (ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است.

وی با بیان اینکه بسیاری از قیام های بشر بعد از مدت ها فروکش می کنند، افزود: نور نهضت و قیام عاشورای امام حسین (ع) خاموش شدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام حسین(ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است

امام حسین(ع) الگوی تمام عیار برای بشریت است