مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-22سياسي

یمن: به زودی از سلاح جدید خود رونمایی می کنیم


فرمانده کل نیروهای مسلح یمن ضمن اعلام آمادگی چندین باره این کشور برای صلح، در عین حال گفت که صنعا سلاح مورد استفاده در جنگ آینده را طی روزهای آتی رونمایی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مهدی المشاط فرمانده کل نیروهای مسلح یمن شامگاه امروز پنجشنبه در جریان سخنرانی در یک رژه نظامی تأکید کرد که توطئه های دشمنان روز به روز مشخص می شود و مردم یمن هم درک کرده اند که هیچ سودی در اقدامات دشمن نیست.

شبکه خبری المسیره به نقل از المشاط گزارش داد، همه جانفشانیهای مردم یمن در راه آزادی و استقلال باعث شده است که از این دستاوردها محافظت کنیم و آگاهی مردم این کشور، باعث خنثی شدن همه توطئه های دشمنان شده است.

 بیش از یک سال است که در کشور یمن آتش بس برقرار است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رییس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

 ائتلاف سعودی هنوز تمام شروط دولت نجات ملی یمن را محقق نکرده، از این رو آتش بس با وساطت سازمان ملل و عمان به صورت موقت در یمن تمدید می شود.

وی با بیان اینکه مردم و سران یمن حاضر نیستند تسلیم شوند، ادامه داد: پیش از اینکه پیام جنگ بدهیم، پیام صلح می دهیم، ولی اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: به زودی از سلاح جدید خود رونمایی می کنیم

یمن: به زودی از سلاح جدید خود رونمایی می کنیم