مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-24سياسي

از رشد اعتیاد در زنان تا کاهش مصرف مواد مخدر در دانش آموزان خراسان جنوبی


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با ابراز نگرانی از افزایش مصرف مواد مخدر در زنان، گفت: روند رو به رشد اعتیاد در دانش آموزان و نوجوانان با اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله ای از جمله طرح یاریگران زندگی کاهش پیدا کرده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با ابراز نگرانی از افزایش مصرف مواد مخدر در زنان، گفت: روند رو به رشد اعتیاد در دانش آموزان و نوجوانان با اجرای طرح های پیشگیرانه و مقابله ای از جمله طرح یاریگران زندگی کاهش پیدا کرده است.

محمدرضا حسنی مقدم، امروز شنبه 3 تیر در دیدار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مواد مخدر و روان گردان ها به ابزار سیاسی و اقتصادی در معادلات بین المللی تبدیل شده است، به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه متاسفانه حدود 200 کشور در سطح دنیا با پدیده سازمان یافته مواد مخدر دست به گریبان هستند و برای مبارزه با آن تلاش می کنند، افزود: گردش مالی قاچاقچیان و تجارت مواد مخدر در راستای نابودی نسل ها روز به روز گسترش پیدا می کند.

حسنی مقدم با بیان اینکه تاکنون بالغ بر یک هزار و 127 نوع ماده مخدر شناسایی شده است، تصریح کرد: حدود 500 هزار نفر در سال 2020 بر اثر مصرف سوء مواد مخدر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رشد اعتیاد در زنان تا کاهش مصرف مواد مخدر در دانش آموزان خراسان جنوبی

از رشد اعتیاد در زنان تا کاهش مصرف مواد مخدر در دانش آموزان خراسان جنوبی