مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:352023-06-22اقتصادي

ماکرون: جهان به یک «شوک مالی تمام عیار» نیاز دارد


رییس جمهور فرانسه گفت که جهان به یک «شوک مالی تمام عیار و افزایش تأمین مالی» نیاز دارد تا به آسیب پذیرترین و ضعیف ترین کشورها در مواجهه با چالش های دوگانه فقر و گرم شدن آب و هوا کمک کند.

- رییس جمهور فرانسه گفت که جهان به یک شوک مالی تمام عیار و افزایش تأمین مالی نیاز دارد تا به آسیب پذیرترین و ضعیف ترین کشورها در مواجهه با چالش های دوگانه فقر و گرم شدن آب و هوا کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امانوئل ماکرون امروز پنجشنبه در جریان افتتاحیه اجلاس پیمان مالی جدید جهانی در پاریس گفت که کشورها نباید در مقابل گزینه مبارزه با فقر یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی قرار گیرند .

وی افزود: ما باید یک شوک مالی عمومی ایجاد کنیم و به تامین مالی خصوصی بیشتری نیاز داریم .

دیروز چهارشنبه، رییس جمهور فرانسه در صفحه توییتر خود نوشت: احساس می کنم که می توانیم تغییرات بزرگی در کره زمین برای مبارزه با فقر ایجاد کنیم .

ایده برگزاری این اجلاس در ماه نوامبر در جریان کنفرانس آب و هوای طرفین (COP27) در مصر، به دنبال طرح ارائه شده توسط نخست وزیر باربادوس( باربادوس از جمله کشورهای عضو جامعهٔ مشترک المنافع انگلیس است)، مطرح شد.

هدف از برگزاری این اجلاس، تجدید ساختار مالی بین المللی است که از دل توافقنامه های برتون وودز در سال 1944 (این توافقنامه ها، یک سیستم جدید پول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: جهان به یک «شوک مالی تمام عیار» نیاز دارد

ماکرون: جهان به یک «شوک مالی تمام عیار» نیاز دارد